Ny filialchef Imtech Stockholm Hus

Per Nordén, 51 år, har utsetts till filialchef för Stockholm Hus. Per kommer senast från en tjänst som VD i Stockholm på Sandbäckens Rör där han också haft olika roller som filialchef, entreprenad- och projektsäljare de senaste nio åren.

Per tillträder senast den 1 augusti. I rekryteringen av FC har vi tittat på både externa & interna alternativ.

Det är otroligt glädjande och spännande att ha knutit Per till oss. Han står för trygghet och kunskap samt har ett brett marknadsfokus, vilket ger oss ytterligare möjligheter till fortsatt utveckling av filialen och regionen.

Imtech VS-teknik är ledande inom installationsområdet på den svenska marknaden.

Verksamheten som bedrivs från ett 60-tal platser omfattar installationer inom värme och sanitet, sprinkler, industri, kyla och ventilation samt service och underhåll. Omsättningen är runt 2,3 miljarder kronor och vi sysselsätter omkring 1 500 medarbetare. Imtech VS-teknik riktar sig till företag, fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, privatpersoner och organisationer och utför allt från mindre serviceuppdrag till stora, komplexa projekt.

Imtech VS-teknik är tillsammans med Imtech Elteknik, Imtech Ventilation samt Imtech i Norge och Finland en del av Imtech Nordic.http://www.imtech.se/